vineri, 11 aprilie 2014

Ducray Squanorm sau stop mancarime si matreata



Samponul Ducray Squanorm l-am achizitionat de urgenta in urma unui episod neplacut cu un alt sampon despre care am scris aici. Nu aveam idee daca Ducray va rezolva problema, insa ma manca scalpul rau de tot si aveam matreata incat eram ninsa pe umeri – situatie care ma scotea din minti – si nu prea aveam solutii. Pentru ca totul sa fie perfect ma aflam intr-o localitate unde nu gaseam ce stiam eu ca are efect benefic asupra minunatului meu cap (Yes To, Bumble and bumble sau altele).  

Ducray Squanorm este un sampon-tratament destinat scalpurilor cu matreata grasa si contine kertyol (complex cu efect calmant), acid salicilic (pentru indepartarea matretii care adera la scalp) si extract de Serenoa serrulata sau palmier pitic (efect antiseboreic). Exista si varianta pentru matreata uscata. Produsul vine intr-un recipient de 200 ml si la noi costa ~54 RON. In instructiunile de pe ambalaj este recomandata utilizarea de doua ori pe saptamana timp de minim sase saptamani. Initial, eu l-am utilizat trei zile la rand in speranta sa scap de mancarime cat se poate de repede. Samponul se aplica si se lasa aproximativ trei minute sa actioneze, se clateste si apoi se reia operatia. Prima data cantitatea necesara ca sa faca spuma este mai mare, insa la a doua aplicare cand parul este deja curat este suficienta o cantitate cat un bob de fasole ca sa faca spuma din abundenta. Ca sa va imaginati cat v-ar trebui voua, eu am parul pana aproape la barbie, ondulat si des, tuns bob. Parfumul este unui ciudat, aduce aminte ca iti tratezi scalpul si ca ai o problema, insa cand stiam ca e posibil sa imi calmeze mancarimea nu m-a deranjat deloc. In imagini puteti vedea cum arata – are culoare asemanatoare mierii de mană.                                                                                  
      
Scurt si la obiect, va voi spune rezultatele. Dupa prima spalare cu Ducray Squanorm mi s-a mai calmat mancarimea si a disparut si din matreata. Dupa a treia utilizare au disparut de tot. Desi nu miroase incantator, curata bine parul, il face stralucitor, nu il pleosteste deloc, nu intinde buclele si il lasa usor, elastic. Pentru un sampon-tratament mi se pare excelent, realizand atat tratament cat si ingrijire delicata. Nu pot decat sa il laud ca m-a scapat de scarpinat si matreata intr-un timp record si am o parere pozitiva despre el. Vi-l recomand cu incredere daca aveti probleme de acest fel, fie ele temporare, fie din cauza unui scalp mai sensibil.

Voi ati incercat produse pentru par de la Ducray si daca da, care anume si ce rezultate au avut? Ce tratamente ati avut pentru probleme similare cu ale mele?


2 comentarii: