sâmbătă, 5 aprilie 2014

Uriage Hyseac Fluide - protectie pe timpul verii pentru pielea grasa

Fetelor, vine vara! Sunt sigura ca voi va bucurati si veti profita din plin de soare si de vacanta! Eu nu am numar printre fanele verii atat din cauza pielii cat si din cauza starii de moleseala care ma cuprinde in acest sezon. Cand vine vorba de ten ma pregatesc din timp cu produse destinate protectiei impotriva razelor ultraviolete pe care le folosesc uneori si primavara daca soarele e puternic. 

Produsul pe care l-am achizitionat recent in acest scop este Uriage Hyseac Fluide SPF 30 pentru ten mixt ori gras si l-am gasit in farmacie la pretul de 54 RON. Ambalajul este clasic - o cutie din carton - si contine un flacon cu 50 ml de produs.

Promisiunile produsului: 
- protectie inalta (SPF 30) impotriva razelor UVA si UVB si a radicalilor liberi;
- hidratare;
- matifiere (este oil free);
- potrivit tenurilor mixte si grase;
- textura usoara, non-grasa, absorbtie usoara in piele;
- previne aparitia de noi imperfectiuni datorita extractului de lemn dulce (Glycyrrhiza inflata).

 

Nu mi-au placut, ca si in cazul altor produse pentru protectie solara: 
- mirosul specific (oare exista fara?);
- tenta de culoare alba-albastruie pe care o confera pielii (si in acest caz, oare exista fara asemenea efecte?);
- tenul ramane lipicios-stralucitor, deci nu se mai poate vorbi de matifiere;
- pretul.

Imi place deoarece:
- intr-adevar ajuta tenul sa nu se ingrase asa repede;
- are protectie impotriva UVB (care provoaca arsuri) si UVA (care determina hiperpigmentare si fotoimbatranire); SPF si FP-UVA sunt doua lucruri diferite, primul se refera in principal la UVB, iar al doilea la UVA care trebuie sa fie cel putin 1/3 din valoarea SPF-ului afisat; informatii in plus gasiti aici, aiciaici si aici si sunt atat importante, cat si interesante;

-  nu are parabeni;
- contine apa termala bogata in saruri si elemente urma (oligoelemente) care ofera protectie impotriva radicalilor liberi;
- extractul de lemn dulce este anti-iritant si are efect de albire despre care se scrie aici si aici;
- este fluida si intra usor in piele;
- am pus fond de ten dupa ce m-am dat cu acest fluid si nu l-a afectat in niciun fel.

Concluzia mea este ca acest produs este unul bun pe timpul verii daca doriti fotoprotectie ridicata si ingrijire in acelasi timp. Dezavantajele legate de miros, tenta de culoare si ten lipicos le-am intalnit la toate produsele cu scopuri similare, pot doar sa sper ca retetele se vor schimba in viitor. Cred ca e foarte greu sa impaci atatea efecte (anti-tot) intr-un singur produs, asa ca principala utilizare a acestui fluid, in opinia mea, ar trebui sa fie cea in scopul diminuarii efectelor razelor ultraviolete si din acest punct de vedere ma declar multumita de Uriage Hyseac Fluide, ba face chiar mai multe de atat.

Voi ce preferinte aveti cand e vorba de produse cu SPF si PF-UVA?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu